Klachtenregeling

Bij Ergotherapie Met Elkaar doen we er alles aan om de zorg zo optimaal mogelijk te verlenen voor de cliënt. Er kan ooit toch iets misgaan, waardoor mensen ontevreden kunnen zijn. Hierbij kun je de volgende stappen ondernemen: 

 

  1. Maak de klacht bespreekbaar met de ergotherapeut.
    Er kan ooit sprake zijn van een miscommunicatie/ misverstand. Hierbij kan een gesprek met de ergotherapeut vaak al leiden tot een conclusie/oplossing. 
     
  2. Maak gebruik van de klachtenprocedure.
    Wanneer je er niet uitkomt met de ergotherapeut. Dan kun je gebruik maken van de klachtenprocedure van Klachten- en Geschillenregeling Paramedici. Ergotherapie Met Elkaar is aangesloten bij het Klachtenloket Paramedici (KLP). Een onafhankelijke functionaris zal de klacht bekijken en geeft mogelijk advies over het indienen en formuleren van de klacht. Vervolgens wordt er gekeken naar een oplossing. Wanneer je hier meer vragen over hebt, kun je contact opnemen met de Beroepsvereniging Ergotherapie Nederland (ergotherapienederland.nl of 030 262 83 56).